Negyedik generációs Denso CR dízeltechnológia

A DENSO világelső a dízeltechnológia átfogó területén, kiragadott példa erre az, hogy 1991-ben a kerámia izzógyertyák első OE-gyártója volt, 1995-ben pedig úttörő szerepet játszott a common rail rendszer – ma már tudjuk – mindent legyőző karrierjének indulásakor. Ez a szakértelem továbbra is lehetővé teszi a vállalat számára, hogy világszerte segítse a járműgyártókat egyre érzékenyebb, hatékonyabb és megbízhatóbb járművek létrehozására.
A CRS-technológia ahogy fejlődött, a motor teljesítménye javult, úgy nőtt a rendszerben a gázolaj nyomása is, az első generációs rendszer bevezetésekor mért 1200 barról a jelenlegi, negyedik generációs rendszernél már 2500 barra. A generációs fejlesztés drámai hatásának demonstrálására az összehasonlító tüzelőanyag-fogyasztás 50%-kal, a károsanyag-kibocsátás 90%-kal, a motorteljesítmény pedig 120%-kal nőtt az első és negyedik generációs CRS-ek közötti 18 év alatt.
A teljes cikk az előfizetőinknek érhető el.
Ha Ön már rendelkezik előfizetéssel a megtekintéshez kérjük, jelentkezzen be.
Szeretne előfizetni? Itt megteheti.
Cikkajánló
MS005 Gépjárműgenerátor és - indítómotor diagnosztikai próbapad
A címben szereplő feladatokat ellátó próbapad az autóvillamossági szakma régi szereplője.
Renault Trucks Optifleet - Új "Health" és "Safety" modulokkal
A Renault Trucks Optifleet flottakezelési megoldásának segítségével a fuvarozó cégek az üzemeltetési költségek csökkentésével és az ügyfelek elégedettség&e...
Rendelet
A Kormány 577/2022. (XII. 23.) Korm. rendelete a közlekedési hatósági jogalkalmazással összefüggő egyes közlekedési tárgyú jogszabályok eltérő alkalmazásáról.