Az Autótechnika folyóirat 2025. évi 6. számát ajánlom szíves figyelmükbe.
Ez egy kemény felütés, mindenképpen átgondolásra, vitára, akár heves ellenkezésre sarkall azokban, akik megtapasztalták ennek ellenkezőjét.
Vagyunk páran az idősebb korosztályból, akik messziről még figyelik az automobil-technika -alakulását, igyekeznek utánaolvasni, próbálják megérteni.
A Kedves Olvasó az Autótechnika Haszonjárművek online szakmai folyóirat első számának vezércikkét olvassa.
Az Autótechnika 2025. márciusi számának írásaiból néhányat kiemelek „étvágygerjesztési” szándékkal.
Vágjunk a dolgok közepébe! Miért van az, ha kilátásban van egy autógyár termeléscsökkenése, kevesebb autót gyártottak a tervezettnél, akkor az autós portálok jelentős része temeti a gyárat?
Célszerű azt mindjárt az elején tisztázni, hogy kinek szánjuk az Autótechnika Haszonjármű online szakfolyóiratot.
Az ipari forradalmak általában olyan jelentős történelmi korszakok, amelyek az ipar, a gazdaság és a társadalom mélyreható átalakulásával járnak.
A Vision Zero kifejezés szó szerinti fordítása magyarul: „nulla vízió” vagy „zéró látomás”, azonban szövegkontextusban inkább a közlekedési balesetek „zéró haláleset” kimenete látomását jelenti.
A főszerkesztő ajánlásával
Az Autótechnika 2024. évi júliusi számának írásaiból néhányat kiemelek „étvágygerjesztési” szándékkal.
Kevesen vannak, egyre kevesebben. – Kevés az, akiből ki lehet nézni, hogy vinni fogja ebben a szakmában valamire. – Csak a baj van velük.
Az Autótechnika 2024. évi júniusi számának írásaiból néhányat kiemelek „étvágygerjesztési” szándékkal.
Az Opel 125 évvel ezelőtt kezdett el autókat gyártani. Az Opel-Patentmotorwagen System Lutzmann az első Rüsselsheimben gyártott autó volt, amely 1899 tavaszán hagyta el a gyárat.
Különleges repülőgépmotort készített vállalatunk: egy benzines erőforrást alakítottak át mérnökeink hidrogén üzemanyaghoz.
Fedezze fel a Gates® PowerGrip® vezérműszíjaink eredetiségének biztosítékát hasznos tippekkel, amelyek segítségével felismerheti az eredetiség jeleit legújabb generációs csomagolásunkban.
Észak felé tovább a CONUS – konkrétan az USA kontinentális része – felé, az amerikai motortervező gondolkodásmódot vesszük górcső alá.